top of page

הצהרת נגישות

access.jpg

חברת ג'וילנד (Joyland) פועלת רבות על מנת לאפשר לכל אדם המבקר בסניף חיפה חוויה מהנה, שוויונית ומכבדת.

החברה עוסקת רבות בהנגשת אתריה, בכל היבטי מתן השירות למבקרים.
סניפי החברה ממוקמים בקניון פארק הקרח באילת ובמלון לאונרדו קלאב בים המלח (להלן המתחמים), הכפופים לחובות הרישוי המקומיות.

בסניפים ניתן למצוא את התאמות הנגישות המפורטות בעמוד זה. התאמות אלו נעשות בכפוף ובהתאם להוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התשנ”ח – 1998) והתקנות על פיו.

הסדרי נגישות

חניות נכים

חניות נכים ניתן למצוא בכל אחד מהסניפים, הממוקמים על פי בחירת המתחמים בהם שוכנים סניפי הרשת ובהתאם לכל דין.

אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים.
כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסיה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך ע"י חברת מייקרוסופט.
אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
האתר תואם את המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ואת המלצות מסמך WCAG2.0 מאת ארגון W3C.
כמו כן, מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי.

מעליות ודרכי נגישות

סניף אילת ממוקם בקניון פארק הקרח בקומה התחתונה.
כל המתקנים הנגישים ניתנים להגעה פשוטה, גם לכסאות גלגלים הנמצאים בקומה, ולהגעה לקומה באמצעות מעלית, מהקומה העליונה.
בסניף ים המלח קיים רצף גישה מחניות הנכים דרך הכניסה הראשית למלון ועד למתחם עצמו.

קופות נגישות

הקופה הראשית באילת הינה קופה נגישה, המאפשרת נגישות נוחה לרבות לנכים.
בקופה זו קיים מכשיר עזר לכבדי שמיעה מסוג "לולאת השראה" על מנת לאפשר ללקוח בעל מגבלת שמיעה לשמוע את דברי נותן השרות תוך סינון רעשי רקע.

שירותי נכים

במתחמים בהם אנו פועלים, ממוקמים שירותים נגישים לנכים, על פי בחירתם ושיקול דעתם הבלעדי.

הסתייעות בחיית שירות

מותרת כניסת חיית שירות בכפוף לכל דין ולנהלי המתחמים בהם ממוקמים סניפי החברה
עם זאת, לא ניתן לעלות עם חיות שירות למתקנים שאינם מותאמים מבחינה בטיחותית לשימוש על ידי חיות שירות. במקרה זה, יש להשאיר את חיית השירות בכניסה למתקן. עובדי החברה אינם אחראים לשמירה על חיות שירות או לטיפול בהן.

כללי

הנהלת החברה השקיעה מאמצים רבים להנגשת מתקנים רבים ככל הניתן לכלל המבקרים באתריה.
בשל מורכבות של חלק מהמתקנים (מתקני אקסטרים למשל) ובשל דרישות בטיחות (לרבות הוראות היצרן), לא ניתן להנגיש כל מתקן לשימוש של כל אדם.
כמו כן, השימוש בכל אחד מן המתקנים (לרבות מתקנים נגישים) כפוף תמיד לדרישות הבטיחות וההגבלות על השימוש של כל מתקן ומתקן. מאחר שלמפעיל המתקן אין אפשרות לוודא שכל מבקר יכול לעשות שימוש בטוח במתקן, על המבקרים חלה חובה לקרוא את הוראות הכניסה ולפעול בהתאם להן. כמו כן, אנו ממליצים לפני כל עלייה למתקן לצפות בהפעלת המתקן ולהפעיל שיקול דעת.

מוקד טלפוני נגיש

מוקד השירות שלנו זמין ונגיש עבור כלל לקוחותינו, לרבות אנשים עם מוגבלות. המענה הקולי מותאם והינו ללא מוזיקת רקע, בקצב איטי ובשפה פשוטה.

דרכי התקשרות חלופיות לטלפון

מלבד באמצעות המוקד הטלפוני ניתן ליצור עמנו קשר בדרכים נוספות:
1. באמצעות הדוא"ל joyland.info@gmail.com
2. באמצעות הפקס: 1538-9755028
3. באמצעות דף הפייסבוק של החברה: Joyland.
4. באמצעות ווצאפ למספר – 051-5159720

פרטי התקשרות – אחראי נגישות
פול ארמסטרונג
funtasy.office@gmail.com
051-2996227

bottom of page